La un moment dat, antreprenorul Jacob de Geer era gata sa isi ia „o slujba adevarata”, cand a dat peste o „gaura” pe piata, care l-a facut sa actioneze in consecinta.
Asa a reusit sa lanseze una dintre cele mai de succes afaceri din Suedia, scrie BBC News.
„Tocmai se nascuse si al doilea copil al nostru. Ne aflam intr-un punct al vietii in care simteam ca avem nevoie de ceva stabilitate. Stiti cum e. Un salariu frumos si fix, care vine la timp, posibil si o masina din partea firmei, si o pensie, care ar fi fost la fel de bine sa o am. Adica niste lucruri de care nu prea ai parte daca iti conduci propria afacere.” – spune suedezul in varsta de 40 de ani.
Asta se intampla in 2010, in timp ce criza financiara internationala continua sa afecteze si Suedia, iar Jacob nu simtea ca ar fi fost un moment potrivit pentru lansarea unei afaceri. Insa in luna ianuarie a acelui an s-a intamplat ceva care l-a pus pe ganduri. La un moment dat, sotia sa, care era importator de ochelri de soare, s-a intors acasa nemultumita de faptul ca pierduse un contract pentru ca nu putuse sa accepte cardurile de credit ale clientilor sai.
De Geer spune ca acest lucru s-a intamplat pentru ca, la acea vreme, cei mai multi vanzatori si firme mici nu isi puteau permite procesatoarele mobile de carduri bancare pe care le vindeau marile banci.
„Sotia mea a spus ca cineva ar trebui sa rezolve aceasta problema pentru micii afaceristi”, a spus Jacob, care, pana la acea vreme, infiintase si vanduse deja cateva companii media. Asa ca a inceput sa se gandeasca serios la acest lucru.