Consiliul Suedez de Lingvistică a scos termenul "ungoogleable" (care nu poate fi căutat pe Google) de pe lista cu cele mai proaspete neologisme introduse în fondul lexical al limbii suedeze, ca urmare a presiunilor venite din partea companiei americane.
Cuvântul ogooglebar (tradus în engleză prin ungoogleable) n-a fost inclus pe lista oficială a celor mai proaspete neologisme din limba suedeză ca urmare a presiunilor venite din partea gigantului IT american, scrie The Verge.
Reprezentanții Google și-au dorit ca temenul ogooglebar, care descrie "ceva care nu poate fi găsit pe internet cu ajutorul unui motor de căutare", să fie modificat pentru a desemna doar căutările online făcute cu ajutorul motorului de căutare Google, nu și cu alte motoare de căutare.
Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/suedia-a-renun-at-la-cuvantul-ungoogleable-in-urma-unor-presiuni-din-partea-companiei-google_1144914.html#ixzz2OpH9txsY